Powrot do strony glownej
Dokument prawny

REGULAMIN SWIADCZENIA USLUG

Zasady swiadczenia uslug przez firme HDS Konik Trans, warunki zawierania umow oraz prawa i obowiazki stron.

Niniejszy Regulamin okresla zasady swiadczenia uslug przez firme HDS Konik Trans, warunki zawierania umow oraz prawa i obowiazki stron.

§1. POSTANOWIENIA OGOLNE

1. Uslugodawca jest firma HDS Konik Trans Lukasz Golis z siedziba w Chrzanowie k. Wroclawia, 55-040 Kobierzyce, NIP: 8961247800, REGON: 364584430, zwana dalej "Uslugodawca".

2. Uslugobiorca jest osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowosci prawnej, ktora korzysta z uslug oferowanych przez Uslugodawce, zwana dalej "Klientem".

3. Regulamin jest integralna czescia umowy zawieranej miedzy Uslugodawca a Klientem.

§2. ZAKRES SWIADCZONYCH USLUG

1. Uslugodawca swiadczy nastepujace uslugi:

  • Wynajem mini zurawia JEKKO SPX 424 z operatorem;
  • Transport materialow i urzadzen przy pomocy dzwigu HDS;
  • Pomoc drogowa - holowanie pojazdow osobowych i dostawczych.

2. Dokladny zakres uslugi, jej cena, termin i miejsce wykonania uzgadniane sa indywidualnie z Klientem i potwierdzane w umowie lub podczas procesu rezerwacji.

§3. REZERWACJA USLUG

1. Rezerwacji uslug mozna dokonac poprzez:

  • Formularz rezerwacyjny dostepny na stronie internetowej;
  • Kontakt telefoniczny pod numerem +48 787 594 194;
  • Kontakt mailowy na adres: hdskoniktrans@wp.pl.

2. Rezerwacja uslugi wymaga podania nastepujacych danych:

  • Rodzaj uslugi;
  • Termin wykonania uslugi;
  • Miejsce wykonania uslugi;
  • Przewidywany czas trwania uslugi;
  • Dane kontaktowe Klienta;
  • Dodatkowe informacje niezbedne do realizacji uslugi.

3. Potwierdzenie rezerwacji zostanie przeslane na adres e-mail podany w formularzu rezerwacyjnym lub uzgodnione telefonicznie.

4. Uslugodawca zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji uslugi w przypadku, gdy jest ona niemozliwa do wykonania z przyczyn technicznych, prawnych lub gdy miejsce wykonania uslugi jest niedostepne dla sprzetu Uslugodawcy.

§4. PLATNOSCI

1. Ceny uslug sa ustalane indywidualnie, w zaleznosci od:

  • Rodzaju wybranej uslugi;
  • Czasu trwania uslugi;
  • Odleglosci do miejsca wykonania uslugi;
  • Stopnia trudnosci zlecenia;
  • Dodatkowych wymagan Klienta.

2. Uslugodawca moze zadac zaliczki przed rozpoczeciem realizacji uslugi, szczegolnie w przypadku:

  • Uslug o wysokiej wartosci;
  • Klientow, z ktorymi Uslugodawca wspolpracuje po raz pierwszy;
  • Rezerwacji z duzym wyprzedzeniem.

3. Platnosc za uslugi moze byc dokonana:

  • Gotowka - po wykonaniu uslugi;
  • Przelewem na konto bankowe - przed lub po wykonaniu uslugi, zgodnie z ustaleniami;
  • W przypadku stalych klientow - na podstawie faktury z odroczonym terminem platnosci.

4. Uslugodawca wystawia faktury VAT na zyczenie Klienta.

§5. REZYGNACJA I ZMIANY W REZERWACJI

1. Klient moze zrezygnowac z zarezerwowanej uslugi, informujac o tym Uslugodawce:

  • Telefonicznie pod numerem +48 787 594 194;
  • Mailowo na adres: hdskoniktrans@wp.pl.

2. W przypadku rezygnacji z uslugi:

  • Na wiecej niz 48 godzin przed planowanym terminem - rezygnacja jest bezplatna;
  • Na mniej niz 48 godzin, ale wiecej niz 24 godziny przed planowanym terminem - Uslugodawca moze obciazyc Klienta kosztami w wysokosci 30% ustalonej ceny uslugi;
  • Na mniej niz 24 godziny przed planowanym terminem - Uslugodawca moze obciazyc Klienta kosztami w wysokosci 50% ustalonej ceny uslugi.

3. Zmiana terminu realizacji uslugi jest mozliwa pod warunkiem dostepnosci Uslugodawcy w nowym terminie.

§6. OBOWIAZKI USLUGODAWCY

1. Uslugodawca zobowiazuje sie do:

  • Swiadczenia uslug z nalezyta starannoscia i zgodnie z najlepszymi praktykami branzowymi;
  • Zapewnienia sprawnego technicznie sprzetu;
  • Zapewnienia wykwalifikowanego operatora w przypadku wynajmu mini zurawia;
  • Przestrzegania uzgodnionych terminow;
  • Poinformowania Klienta o ewentualnych opoznieniach lub przeszkodach w realizacji uslugi;
  • Zachowania poufnosci informacji uzyskanych w zwiazku z realizacja uslugi.

§7. OBOWIAZKI KLIENTA

1. Klient zobowiazuje sie do:

  • Udzielenia pelnych i prawdziwych informacji niezbednych do realizacji uslugi;
  • Zapewnienia dostepu do miejsca wykonania uslugi;
  • Zapewnienia bezpiecznych warunkow pracy zgodnie z przepisami BHP;
  • Wskazania dokladnego miejsca podnoszenia/transportowania ladunku (w przypadku uslug dzwigowych);
  • Zapewnienia, ze ladunek jest odpowiednio przygotowany do transportu/podnoszenia;
  • Terminowego uregulowania platnosci za wykonane uslugi.

§8. ODPOWIEDZIALNOSC

1. Uslugodawca ponosi odpowiedzialnosc za:

  • Szkody wynikajace z niewykonania lub nienalezytego wykonania uslugi, z wyjatkiem sytuacji, gdy niewykonanie lub nienalezyte wykonanie jest nastepstwem okolicznosci, za ktore Uslugodawca nie ponosi odpowiedzialnosci;
  • Szkody wyrzadzone przez operatora podczas obslugi sprzetu.

2. Uslugodawca nie ponosi odpowiedzialnosci za:

  • Szkody wynikajace z nieprawidlowych lub niepelnych informacji przekazanych przez Klienta;
  • Szkody wynikajace z wad ladunku lub jego nieprawidlowego przygotowania do transportu/podnoszenia;
  • Szkody wynikajace z niedostepnosci miejsca wykonania uslugi;
  • Opoznienia lub niemoznosc wykonania uslugi spowodowane sila wyzsza (np. ekstremalne warunki pogodowe, katastrofy naturalne, strajki, blokady drog itp.).

3. Klient ponosi odpowiedzialnosc za:

  • Prawdziwosc i kompletnosc przekazanych informacji;
  • Zapewnienie, ze jest uprawniony do zlecenia uslugi w odniesieniu do danego ladunku/pojazdu;
  • Szkody wynikajace z niewlasciwego przygotowania miejsca wykonania uslugi.

§9. REKLAMACJE

1. Reklamacje dotyczace realizacji uslugi Klient moze zglaszac:

  • Pisemnie na adres: HDS Konik Trans, Chrzanow k. Wroclawia, 55-040 Kobierzyce;
  • Mailowo na adres: hdskoniktrans@wp.pl;
  • Telefonicznie pod numerem: +48 787 594 194.

2. Reklamacja powinna zawierac:

  • Dane Klienta;
  • Date wykonania uslugi;
  • Opis przedmiotu reklamacji;
  • Zadanie Klienta.

3. Uslugodawca rozpatrzy reklamacje w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.

4. W przypadku uznania reklamacji, Uslugodawca moze zaproponowac:

  • Obnizenie ceny uslugi;
  • Ponowne wykonanie uslugi;
  • Inne rozwiazanie uzgodnione z Klientem.

§10. POSTANOWIENIA KONCOWE

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem maja zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne wlasciwe przepisy prawa polskiego.

2. Wszelkie spory wynikajace z realizacji uslug beda rozstrzygane polubownie, a w przypadku braku porozumienia - przez sad wlasciwy dla siedziby Uslugodawcy.

3. Uslugodawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany wchodza w zycie z chwila opublikowania zmienionego Regulaminu na stronie internetowej Uslugodawcy.

4. Regulamin wchodzi w zycie z dniem 29.04.2025 r.

Data ostatniej aktualizacji: 29.04.2025

Powrot do strony glownej